Statoil Fuel & Retail Lietuva, UAB KOLEKTYVINĖ SUTARTIS

SUSITARIMAS DĖL STATOIL FUEL & RETAIL LIETUVA, UAB KOLEKTYVINĖS SUTARTIES PAKEITIMO

New3

Vilnius, 2014 m. spalio 10 d.

(A) STATOIL FUEL & RETAIL LIETUVA, UAB, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta ir veikianti įmonė, juridinio asmens kodas 21 14 54910, kurios registruota buveinė yra J. Jasinskio g. 16A, Vilnius, atstovaujama generalinio direktoriaus - Giedriaus Bandzevičiaus, veikiančio pagal bendrovės įstatus (toliau - „Bendrovė" arba „Darbdavys"); ir

(B) UAB „LIETUVA STATOIL" DARBUOTOJŲ PROFESINĖ SĄJUNGA, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta ir veikianti profesinė sąjunga, juridinio asmens kodas 2932 73550, kurios registruota buveinė yra J. Jasinskio g. 9 - 106, Vilniaus, atstovaujama Profesinės sąjungos pirmininko Aleksandro Posochovo, veikiančio pagal profesinės sąjungos įstatus (toliau - „Profesinė Sąjunga");

toliau kartu vadinami „Šalys", o kiekvienas atskiria - „Šalis".

susitarė ir sudarė šį Susitarimas dėl Statoil Fuel & Retail Lietuva, UAB kolektyvinės sutarties (toliau - „Sutartis") pakeitimo, kuriuo nusprendė Statoil Fuel & Retail Lietuva, UAB kolektyvinę sutartį pakeisti ir išdėstyti nauja redakcija:

1. BENDROJI DALIS

1.1 Ši Sutartis sudaryta ir vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Šios sutarties tikslas yra nustatyti Bendrovės darbo, darbo apmokėjimo, socialines ir ekonomines sąlygas.

1.2 Sutartis yra taikoma visiems Bendrovės darbuotojams nuo pirmosios jų darbo dienos Bendrovėje. Darbdavys įsipareigoja užtikrinti, kad visi naujai priimti darbuotojai būtų supažindinti su šia Sutartimi.

1.3 Sutarties šalių atstovai vieną kartą per metus - iki birželio mėn. 1 d. - atsiskaito darbuotojų susirinkimui (konferencijai), kaip vykdoma ši Sutartis. Atsiskaitymo forma - darbdavio ir profesinės sąjungos kartu paruošta informacija pateikiama darbuotojų susirinkimui (konferencijai), kuris šaukiamas Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.

2. DARBO SUTARČIŲ SĄLYGOS, JŲ SUDARYMAS IR NUTRAUKIMAS

2.1. Darbo sutartis sudaroma, ji keičiama bei nutraukiama Lietuvos Respublikos darbo kodekse bei kituose teisės aktuose ir Bendrovės darbo tvarkos taisyklėse nustatyta tvarka.

2.2. Darbo sutartis yra darbuotojo ir Darbdavio susitarimas, kuriuo darbuotojas įsipareigoja dirbti tam tikros profesijos, specialybės, kvalifikacijos darbą arba eiti tam tikras pareigas, laikydamasis Lietuvos Respublikos darbo kodekso bei kitų teisės aktų, Bendrovės darbo tvarkos taisyklių ir kitų galiojančių lokalinių teisės aktų, o Darbdavys įsipareigoja už atliktą darbą mokėti darbuotojui darbo sutartyje numatyto dydžio darbo užmokestį ir užtikrinti darbo sąlygas, numatytas Lietuvos Respublikos Darbo kodekse, kituose įstatymuose bei teisės aktuose, šioje Sutartyje, kituose lokaliniuose teisės aktuose bei darbo sutartyje.

2.3. Darbo sutartis yra sudaroma raštu. Darbo sutartį dviem egzemplioriais pasirašo darbuotojas, iš vienos pusės, ir Darbdavys iš kitos pusės. Vienas sutarties egzempliorius įteikiamas darbuotojui, o kitas lieka Darbdaviui. Kiekviena darbo sutartis turi būti registruojama teisės aktų nustatyta tvarka. Kiekvienai pareigybei yra sudaromas pareigybės aprašymas, su kuriuo pasirašytinai supažindinamas darbuotojas. Pareigybės aprašymas pridedamas prie Darbo sutarties, o vienas egzempliorius atitenka darbuotojui.

2.4. Nei vienas asmuo negali dirbti jokio darbo ar tvarkyti kokius nors reikalus, kurių atžvilgiu jie patys, jų sutuoktiniai, partneriai, artimi giminaičiai ar bet kurie kiti asmenys, su kuriais jie yra artimai susiję, turi tiesioginių ar netiesioginių finansinių interesų. Be to, asmuo negali dirbti jokio darbo ar tvarkyti kokius nors reikalus, kur egzistuoja kitos aplinkybės, galinčios pakenkti pasitikėjimui darbuotojo bešališkumu ar patikimumu.

2.5. Terminuota darbo sutartis gali būti sudaroma šiais atvejais:

2.5.1. Darbo kodekso ar kitų teisės aktų nustatytais atvejais (pvz., jeigu darbas yra laikino ar sezoninio pobūdžio ir kt.);

2.5.2.dėl padidėjusio Bendrovės paslaugų poreikio ar padidėjusių darbų apimčių, kai Bendrovei prireikia darbuotojų tam tikram terminui;

2.5.3. kitais atvejais, jeigu Bendrovė susitaria su darbuotoju sudaryti terminuotą darbo sutartį, su sąlyga, kad darbuotojų, jau dirbančių pagal terminuotas darbo sutartis, skaičius neviršija 20 procentų viso Bendrovės darbuotojų skaičiaus.

2.6. Darbdavys įsipareigoja, gavęs Profesinės sąjungos rašytinį prašymą, kartą per ketvirtį elektroniniu paštu informuoti Profesinę sąjungą, apie sudarytų terminuotų darbo sutarčių skaičių.

2.7. Pasirašius darbo sutartį, tiesioginis vadovas darbuotoją įstatymų nustatyta tvarka supažindina su visais Bendrovėje galiojančiais ir darbuotojo veiklą Bendrovėje reglamentuojančiais teisės aktais. Darbuotojas supažindinamas su kolektyvine sutartimi, darbuotojų saugos ir sveikatos instrukcijomis, darbo higienos reikalavimais, gaisrinės saugos ir kitais lokaliniais teisės aktais.

2.8. Darbuotojas turi teisę nutraukti neterminuotą, taip pat ir terminuotą darbo sutartį iki jos termino pabaigos, apie tai raštu įspėjęs Darbdavį ne vėliau kaip prieš 14 (keturiolika) darbo dienų. Administracijos darbuotojai, kurių sąrašas tvirtinamas valdybos sprendimu, apie darbo sutarties nutraukimą privalo raštu informuoti Darbdavį ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) mėnesį iki darbo sutarties nutraukimo dienos.

2.9. Esant didesniam kaip 10 (dešimt) procentų Bendrovės darbuotojų skaičiaus mažinimui, paritetiniais pagrindais sudaroma Darbdavio ir Profesinės sąjungos komisija, susidedanti iš 6 asmenų (po 3 kiekvienos šalies atstovus). Komisija turi išanalizuoti padėtį ir pateikti rekomendacijas Darbdaviui per 14 (keturiolika) dienų. Darbdavys turi teisę į šias rekomendacijas atsižvelgti, tačiau jos nėra privalomos. Jeigu komisija nesudaroma per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo Darbdavio pranešimo Profesinei sąjungai, Darbdavys turi teisę komisijos nesudaryti.

2.10. Darbuotojas, ne vėliau kaip paskutinę savo darbo dieną, pristato Žmogiškųjų išteklių departamentui atsiskaitymo su Bendrove dokumentą, užpildytą Darbdavio nustatyta tvarka, grąžina savo darbo pažymėjimą, pateikia antrąjį savo darbo sutarties egzempliorių bei kitus įstatymų numatytus dokumentus įrašams apie darbo santykių pasibaigimą įforminti.

3. DARBO IR POILSIO LAIKAS

3.1. Darbo laikas bei jo apskaita yra nustatyti darbo tvarkos taisyklėse, kurias tvirtina Darbdavys, suderinęs su Profesine Sąjunga.

3.2. Bendrovės degalinių operatoriams - pardavėjams, degalinių vadovų pavaduotojams, terminalo darbuotojams (išskyrus dirbančius ne visą darbo laiką ir kitas teisės aktų numatytas išimtis) taikoma suminė darbo laiko apskaita. Suminė darbo laiko apskaita gali būti taikoma DK 149 str. nenumatytais atvejais ir bet kokioms kitoms pareigybėms esant poreikiui, kurį konstatuoja Bendrovė, atsižvelgusi į Profesinės sąjungos nuomonę. Suminės darbo laiko apskaitos laikotarpis yra 3 (trys) mėnesiai. Esant suminei darbo laiko apskaitai, negali būti dirbama daugiau kaip 48 valandas per savaitę ir 12 valandų per darbo dieną (pamainą). Kasdieninio nepertraukiamo poilsio tarp darbo dienų (pamainų) trukmė negali būti trumpesnė kaip 1 1 valandų iš eilės. Suminės darbo laiko apskaitos režimai (įskaitant apskaitos laikotarpio trukmę) nustatomi Darbdavio įsakymu ir darbo (pamainų) grafikuose. Suminės darbo laiko apskaitos laikotarpio metu darbuotojams, dirbantiems pilnu etatu ir išdirbusiems 6 valandomis mažiau (dirbantiems puse etato - 3 valandomis mažiau) nei nustatytas suminės apskaitos laikotarpio darbo valandų skaičius, kompensacija už prastovą nėra mokama. Darbo sutarties nutraukimo atveju, kai sutarties nutraukimo pagrindas yra darbdavio iniciatyva dėl darbuotojo kaltės arba šalių sutarimu, kompensacija už prastovą nėra mokama.

3.3. Esant gamybiniam būtinumui, Šalių susitarimu, darbuotojams, dirbantiems pagal suminę darbo laiko apskaitą, gali būti taikomi etatų dydžių intervalai:

a.nuo 20 iki 30 val. per savaitę

b.nuo 30 iki 40 val. per savaitę

Taikant etatų dydžių intervalus, darbuotojams, neišdirbusiems minimalaus nustatyto valandų skaičiaus, yra kompensuojama kaip prastova, o išdirbus daugiau nei nustatytas maksimalus valandų skaičius, yra kompensuojami kaip viršvalandžiai. Apskaitinis periodas ir neatvykimai į darbą yra apskaičiuojami proporcingai pagal maksimalų nustatytą valandų skaičių.

3.4. Atsižvelgiant į nepertraukiamą darbo pobūdį degalinėje, prie kasų dirbant vienam darbuotojui, kai dėl darbo sąlygų negalima palikti darbo vietos ir daryti pertraukos pavalgyti ir pailsėti, darbuotojui suteikiama galimybė pavalgyti darbo metu, įskaitant šį laikotarpį į darbo laiką. Ši sąlyga taip pat taikoma degalinių vadovams.

3.5. Viršvalandinį darbą Darbdavys organizuoja Darbo kodekso nustatyta tvarka. Darbdavys turi teisę organizuoti viršvalandinius darbus Darbo kodekse nenumatytais atvejais dėl padidėjusio Bendrovės paslaugų poreikio ar padidėjusių darbų apimčių, taip pat siekiant laiku pabaigti atostogaujančių ar laikinai nedarbingų darbuotojų darbus. Degalinėse viršvalandiniai darbai leidžiami suderinus su Regiono pardavimų vadovu, kituose bendrovės padaliniuose - suderinus su departamento vadovu, o departamentų vadovams - suderinus su Generaliniu direktoriumi. Darbuotojo viršvalandinis darbas neturi viršyti maksimalaus 180 darbo valandų skaičiaus per metus.

3.6. Bendrovės administracijos darbuotojų darbas, viršijantis normalią darbo laiko trukmę, nelaikomas viršvalandiniu darbu, išskyrus šios sutarties 3.7 punkte numatytus atvejus.

3.7. Administracijos darbuotojų darbas, susijęs su projektinių darbų atlikimo terminais, naujų programų diegimu, sutrumpėjusiu mėnesio uždarymo terminu dėl šventinių dienų bei įgaliotų valdžios institucijų sprendimu perkeliamų poilsio dienų, degalinės vadovo pavadavimu ir esant kitoms ypatingoms priežastims iš anksto nenumatytam neatidėliotinam darbui atlikti, laikomas viršvalandiniu darbu, kurį nustatyta tvarka tvirtina tiesioginis vadovas ir tiesioginio vadovo vadovas.

3.8. Darbo grafikus degalinėse ruošia kiekvienos degalinės vadovas. Degalinių ir terminalo darbuotojų darbo grafikai ruošiami suminės darbo laiko apskaitos laikotarpiui. Degalinių darbuotojų darbo grafikai tvirtinami atitinkamo Regiono pardavimų vadovo, įstatymų nustatyta tvarka suderinus su Profesinės sąjungos įgaliotiniu. Su darbo grafikais darbuotojai supažindinami ne vėliau kaip prieš 1 savaitę iki jų įsigaliojimo. Darbuotojai privalo dirbti darbo (pamainų) grafikuose nustatytu laiku. Darbuotojo ligos arba darbuotojo išėjimo iš darbo atveju bei kitais atvejais, darbo (pamainų) grafikai gali būti keičiami, tik esant raštiškiems darbuotojų prašymams bei tiesioginio vadovo patvirtinimui.

3.9. Atostogų grafikai Bendrovėje nėra sudaromi, išskyrus degalines: degalinės vadovas atostogų grafiką sudaro šiame punkte nustatyta tvarka, užpildant darbdavio nustatytą formą. Preliminarų atostogų grafiką degalinės vadovas sudaro iki einamųjų metų balandžio mėnesio 15 dienos, nurodant kiekvieno darbuotojo pageidaujamą atostogų laikotarpį. Atostogų grafikas sudaromas atsižvelgiant į Bendrovės verslo interesus, darbuotojų lygybės bei interesų derinimo principus ir Darbo kodeksu nustatytą pirmenybės eilę. Esant vadovo ir darbuotojo susitarimui atostogų grafikas gali būti keičiamas.

3.10. Kasmetinės atostogos suteikiamos ir apskaitomos darbo dienomis.

3.11. Nemokamos atostogos suteikiamos Darbo kodekso nustatyta tvarka darbo sutarties šalių suderintu laiku, o darbo sutarties šalims susitarus, esant poreikiui - ir kitais Darbo kodekse nenustatytais atvejais.

3.12. Darbuotojas, ketinantis pasinaudoti atostogomis vaikui prižiūrėti, kol jam sueis treji metai (ar dalimi jų), ar ketinantis grįžti į darbą joms nepasibaigus, apie tai raštu privalo įspėti Darbdavį ne vėliau kaip prieš 6 (šešias) savaites.

4. DARBO ORGANIZAVIMAS IR APMOKEJIMAS

4.1. Atsižvelgdamas į atlyginimus Lietuvos darbo rinkoje, Darbdavys siekia, kad visi jo darbuotojai gautų teisingą ir konkurencingą atlyginimą.

4.2. Atlyginimai peržiūrimi ir nustatomi remiantis Atlygio ir Socialinių priedų politika, kurią nustato Darbdavys. Atlygio ir Socialinių priedų politikos pakeitimus, susijusius su socialinėmis naudomis ir atlygio tvarka įmonėje, Darbdavys suderina su Profesine sąjunga.

4.3. Darbuotojams, dirbantiems pamainomis arba nevienodą valandų per dieną ar per mėnesį skaičių, yra nustatomas valandinis darbo užmokestis. Už viršvalandinį darbą yra mokamas papildomas 0,75 darbuotojo darbo užmokesčio dydžio priedas. Visiems kitiems darbuotojams yra nustatomas mėnesinis atlyginimas.

4.4. Pirmąjį degalinės darbuotojo (operatoriaus - pardavėjo) išbandymo laikotarpio mėnesį padaryti kasos trūkumai ne didesni kaip 10 (dešimt) litų per mėnesį iki 2014m. gruodžio mėn. 31 d. ir 3 (trys) eurai per mėnesį nuo 201 5m. sausio mėn. 1 d. neišskaičiuojami iš jo atlyginimo. Visais kitais atvejais kasos trūkumų sumos išskaičiuojamos iš darbuotojo atlyginimo, vadovaujantis "Nuostolių dėl pinigų skirtumo kasoje atlyginimo Bendrovei taisyklėmis”.

4.5. Darbdavys už gerus darbo rezultatus darbuotojams skiria premijas pagal Bendrovėje patvirtintą premijavimo politiką. Premijavimo politiką tvirtina Darbdavys, pasikonsultavęs su Profesine sąjunga. Su premijavimo politikos projektais Profesinė sąjunga turi būti supažindinta ne vėliau kaip prieš 14 kalendorinių dienų iki Premijavimo politikos patvirtinimo dienos.

4.6. Už Bendrovei padarytą materialinę žalą, atsiradusią dėl darbuotojo ar darbuotojų grupės kaltės, darbuotojas ar darbuotojų grupė privalo atlyginti Darbo kodekso, Sutarties, darbo sutarties, visiškos individualios materialinės atsakomybės ir visiškos materialinės atsakomybės su darbuotojų grupe sutarčių bei Darbdavio nustatyta tvarka.

4.7. Visiškos individualios materialinės atsakomybės sutartys ir visiškos materialinės atsakomybės su darbuotojų grupe sutartys gali būti sudaromos su visais Bendrovės darbuotojais pagal poreikį, kai jiems yra suteikiamos Bendrovei priklausančios materialinės vertybės.

5. SAUGA DARBE

5.1. Darbdavys įsipareigoja:

5.1.1. sudaryti saugias darbo sąlygas, kokybiškai ir laiku instruktuoti darbuotojus apie saugų darbą, gaisrinę saugą ir kitas saugaus darbo taisykles, kontroliuoti šių taisyklių žinojimą ir laikymąsi. Visi darbuotojai privalo laikytis saugaus darbo reikalavimų;

5.1.2. aprūpinti degalinės ir terminalo darbuotojus darbo drabužiais ir asmeninėmis apsaugos priemonėmis pagal teisės aktų reikalavimus;

5.1.3. sudaryti sąlygas darbuotojams atlikti privalomus darbuotojų sveikatos patikrinimus darbo laiku ir darbdavio nustatyta tvarka. Darbdavys moka darbuotojams vidutinį darbo užmokestį už darbo laiką, kurio metu jie tikrinasi sveikatą.

5.2. Bendrovės darbuotojų saugos ir sveikatos komitetas sudaromas dvišaliu principu - iš vienodo skaičiaus Bendrovės atstovų ir įmonės darbuotojų atstovų. Komitetą sudaro 6 nariai, Bendrovei paskiriant 3 atstovus, ir darbuotojams išrenkant 3 atstovus. Bendrovės darbuotojų atstovų rinkimus į komitetą organizuoja Profesinė sąjunga. Darbo saugos ir sveikatos komitetas kartą per pusmetį informuoja Bendrovės vadovybę ir Profesinę sąjungą apie veiklos rezultatus.

5.3. Siekiant užtikrinti saugią darbo aplinką ir tvarką Bendrovėje, darbuotojai privalo laikytis darbo tvarkos taisyklių ir kitų Bendrovės vidaus dokumentų, reglamentuojančių darbų saugą, kuriuos tvirtina Darbdavys, pasikonsultavęs su Profesine sąjunga.

6. SOCIALINĖS PRIEMONĖS

6.1. Darbdavys siekia pasiūlyti tokį socialinių priemonių paketą, kuris skatina saugią ir pozityvią atmosferą organizacijoje, padeda užtikrinti konkurencingumą darbo rinkoje, ir atitinka teisinius reikalavimus.

6.2. Darbdavys remdamas darbuotojų kultūrinę veiklą, pagal patvirtintą biudžetą, skirtą bendroms metinėms šventėms, organizuoja įvairius renginius. Taip pat gerindamas darbuotojų darbo sąlygas vaišina kava bei arbata. Šia nauda be diskriminacijos ir apribojimų gali naudotis visi darbuotojai.

6.3. Socialinių priemonių programos projektai Profesinei sąjungai susipažinimui pateikiami ne vėliau kaip prieš 45 kalendorines dienas iki tokių socialinių priemonių programos patvirtinimo dienos.

7. SANTYKIAI TARP DARBDAVIO IR PROFESINĖS SĄJUNGOS

7.1. Sutarties galiojimo metu, jeigu Bendrovė vykdo Sutartį, streikuoti draudžiama.

7.2. Darbdavys, Profesinės sąjungos pageidavimu, gali teikti informaciją įmonės ekonominiais, socialiniais, sveikatos ir darbo saugos klausimais. Darbdavio sprendimu Profesinės sąjungos komiteto nariams, tačiau iš viso ne daugiau kaip šešiems, dalyvavusiems administracijos ir Profesinės sąjungos komiteto susirinkimuose, gali būti apmokama už susirinkime dalyvautą laiką. Apmokėjimas nustatomas proporcingai darbuotojo darbo užmokesčiui ir susirinkime praleistam laikui. Kelionės apmokamos remiantis Bendrovėje patvirtinta Automobilių politika.

7.3. Profesinė sąjunga privalo garantuoti visos informacijos, gautos iš Darbdavio raštu ir žodžiu, konfidencialumą. Visi Profesinės sąjungos komiteto nariai iki šios Sutarties pasirašymo privalo pasirašyti konfidencialios informacijos apsaugos sutartį su Darbdaviu. Tuo atveju, jeigu išrenkamas naujas Profesinės sąjungos komiteto narys, Profesinė sąjunga privalo užtikrinti, kad toks narys pasirašytų konfidencialios informacijos apsaugos sutartį pagal Sutarties pridedamą formą. Jei

Profesinės sąjungos komiteto naujas narys nepasirašo tokios konfidencialios informacijos apsaugos sutarties, Darbdavys turi teisę sustabdyti visų savo įsipareigojimų Profesinei sąjungai vykdymą pagal šios Kolektyvinės sutarties 9 dalį.

7.4. Profesinės Sąjungos Komiteto prašymu ir suderinus su Žmogiškųjų Išteklių departamentu, Darbdavys Profesinei Sąjungai nemokamai suteikia šias žemiau išvardintas priemones, jeigu nenurodyta kitaip:

•fakso, spausdinimo ir kopijavimo paslaugas;

•ryšio paslaugas pagal Bendrovės politiką;

•teisę naudotis skelbimo lenta Profesinės Sąjungos skelbimams;

•tinkamą patalpą Profesinės Sąjungos Komiteto susirinkimams.

7.5. Darbdavys gali pagal pateiktą sąskaitą dalinai padengti pastovias Profesinės sąjungos patalpų nuomos, patarnavimų, telefono, fakso, interneto, elektroninio pašto paslaugas, tačiau ne daugiau kaip 500 litų per mėnesį iki 2014m. gruodžio mėn. 31 d. ir ne daugiau 145 eurai per mėnesį nuo 2015m. sausio 1 d.

7.6. Darbdavys įsipareigoja suteikti galimybę vieną kartą per kalendorinius metus organizuoti Profesinės sąjungos konferenciją darbo metu. Profesinė sąjunga įspėja Darbdavį apie konferencijos rengimą bei pateikia dalyvių sąrašą ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį (ši sąlyga galioja tol kol galioja 3.7 punkte grafikų skelbimo prieš 1 savaitę nuostata) iki Profesinės sąjungos konferencijos pradžios, tuo pačiu užtikrindama nepertraukiamą ūkinę - komercinę Bendrovės veiklą.

7.7. Profesinės sąjungos susirinkimų skaičius ne darbo metu ir ne Bendrovės patalpose neribojamas.

7.8. Bet koks Profesinės sąjungos susirinkimas, susitikimas ar akcijos organizavimas Bendrovės patalpose, degalinėse ar jų teritorijose galimas tik gavus išankstinį atitinkamo Regiono pardavimų vadovo, o esant reikalui - Generalinio direktoriaus raštišką leidimą.

7.9. Pateikus raštiškus darbuotojų prašymus, Bendrovė iš jų darbo užmokesčio išskaičiuoja Profesinės Sąjungos mokestį ir perveda jį į Profesinės Sąjungos nurodytas sąskaitas.

Profesinės sąjungos nariams (iš viso ne daugiau negu 6 komiteto nariams) Darbdavys suteikia viso iki 224 darbo valandų per metus Profesinės sąjungos veiklai (šios valandos atskiriems 6 nariams padalinamos Profesinės sąjungos nuožiūra), už tai mokant darbo užmokestį. Profesinė sąjunga raštu praneša Darbdaviui apie darbuotojo dalyvavimą tokioje veikloje per savaitę nuo darbuotojo išrinkimo ir turi gauti Darbdavio rašytinį pritarimą panaudoti minėtas apmokamas valandas.

8. KOLEKTYVINĖS SUTARTIES GALIOJIMAS

8.1. Kolektyvinės sutarties pakeitimai įsigalioja nuo 2014 m. lapkričio 1 d.

9. KOLEKTYVINĖS SUTARTIES PASIBAIGIMAS

9.1. sutartis pasibaigia šiais atvejais:

9.1.1. likviduojant Bendrovę remiantis Bendrovės visuotinio akcininkų susirinkimo sprendimu;

9.1.2. likvidavus Bendrovę dėl bankroto;

9.1.3. Sutartis nutraukiama bet kurios išjos šalių iniciatyva, pateikus išankstinį raštišką pranešimą prieš 3 (tris) mėnesius iki nutraukimo dėl reikšmingų Bendrovei pasikeitimų: Lietuvos Respublikos teisės aktuose, ar Bendrovės organizacinėje struktūroje, ar dėl pablogėjusios Bendrovės finansinės būklės. Šiuo pagrindu Sutartis negali būti nutraukiama per pirmus 6 (šešis) mėnesius nuo jos įsigaliojimo;

9.1.4. Sutartis pasibaigia šalims sudarius naują kolektyvinę sutartį;

9.2. Pasibaigus 2 (dviejų) metų terminui.

10. BAIGIAMOJI DALIS

10.1. Ši Sutartis gali būti keičiama ar papildoma tik abipusiu Darbdavio ir Profesinės Sąjungos susitarimu. Kolektyvinės sutarties pakeitimai ir/ar papildymai įsigalioja per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo darbuotojų supažindinimo pasirašytinai su Kolektyvinės sutarties pakeitimais ir papildymais.

10.2. Nesutarimai ir ginčai, kylantys tarp šalių vedant derybas, sudarant ir vykdant kolektyvinę sutartį, nagrinėjami šalių gera valia ir kolektyvinių ginčų nagrinėjimui nustatyta tvarka, o ginčai tarp atskirų darbuotojų ir Darbdavio dėl šios sutarties vykdymo ar netinkamo vykdymo sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

10.3. Ši Sutartis yra sudaryta dviem egzemplioriais lietuvių kalba po vieną egzempliorių kiekvienai iš Šalių.

Statoil Fuel & Retail Lietuva, UAB

Generalinis Direktorius

Giedrius Bandzevičius

UAB „Lietuva Statoil"

Profesines sąjungos pirmininkas

Aleksandras Posochovas

Statoil Fuel & Retail Lietuva, UAB KOLEKTYVINĖ SUTARTIS, SUSITARIMAS DĖL STATOIL FUEL & RETAIL LIETUVA, UAB KOLEKTYVINĖS SUTARTIES PAKEITIMO_2014 -

Pradžios data: → Nenurodyta
Pabaigos data: → Nenurodyta
Viešas/privatus sektorius: → 
Papildyta:
Loading...